KW banner 

Panel klubowy

Nasza aplikacja https://panel.kw.krakow.pl pozwala nam obsługiwać płatności i administrację usługami takimi jak wypożyczalnia, przejścia, składki.
Obsługuje także zgłoszenia klubowe: https://panel.kw.krakow.pl/zgloszenie

Każdy członek klubu z przypisanym numerem klubowym ma zaimportowany profil ze składkami w systemie. Jeżeli nie wiesz jak się zalogować, spróbuj:

1. Wysłać przypomnienie o haśle poprzez stronę: https://panel.kw.krakow.pl/users/password/new
2. Założyć sobie konto użytkownika, które zostanie połączone z profilem i składkami poprzez unikalny numer klubowy na stronie https://panel.kw.krakow.pl/zarejestruj
3. Jeżeli masz problem i powyższe opcje nie działają, napisz na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wydarzenia

W panelu klubowym możemy znaleźć zakładkę “wydarzenia”. Tutaj mają trafiać wszystkie bardziej istotne szkolenia, doszkalania, imprezy i wyjazdy. Część z nich ma charakter otwarty (wtedy nie trzeba i nie da się zapisać), część ma zapisy bez limitu (jak np. Klubowe Wyjazdy w Skały), dla części obowiązują limity. Dla korzystania z panelu konieczne jest zalogowanie się. Członkowie Klubu mają konta powiązane z adresem mailowym przypisanym także do grup mailingowych - dzięki temu system sam sprawdza np. aktualnie opłacone składki.

W zakładce widzicie więc listę aktualnych wydarzeń. Poniżej wyświetlany jest także kalendarz wydarzeń KW Kraków (zintegrowany z kalendarzem google). Na liście, poza charakterem szkolenia znajdziecie także informację o dacie, miejscu, koordynatorze i koszcie udziału (jeżeli jest odpłatne). Klikając w nazwę wydarzenia, przechodzicie do jego szczegółów. Tam z kolei pojawiają się dokładniejsze informacje, włącznie z opisem przygotowanym przez koordynatora.

Przejdźmy zatem do konkretów: interesują nas przede wszystkim wydarzenia z zapisami limitowanymi, płatnymi, bo z nimi jest najwięcej zawracania głowy. Informacja o możliwości zapisów na takie wydarzenie będzie pojawiać się na grupach dyskusyjnych z pewnym wyprzedzeniem - w mailu znajdziecie też datę i godzinę rozpoczęcia zapisów. Jest ona też widoczna na panelu. Dopiero po tej godzinie widoczny będzie przycisk “zapisz się”. Kliknięcie w ten przycisk oznacza zobowiązanie do uiszczenia opłaty, jeżeli wydarzenie tego wymaga.

W jaki sposób ustalana jest kolejność, a więc i mieszczenie się w limicie uczestników? To jest proste: system kolejkuje Was według chronologii kliknięcia “zapisz się”. Nazwiska osób, które mieszczą się w limicie, są w kolorze zielonym, pojawia się tylko dla nich widoczny przycisk “opłać” i dostają jednocześnie e-mail z linkiem do szybkiej płatności elektronicznej. Po przeklikaniu płatności osoby te trafiają z listy rezerwowej na listę “zapisani”.

Pozostałe osoby, które chciały się zapisać a nie zmieściły się w limicie, widoczne są na liście rezerwowej. Po co ta lista? Otóż w przypadku, w którym ktoś kto załapał się na limit nie dokona płatności bądź z jakiegoś powodu będzie musiał zrezygnować z udziału, zwalnia miejsce a na nie będzie mógł trafić kolejny chętny z listy rezerwowej (według kolejności zapisów, czyli pierwszy od góry). Koordynator ręcznie wysyła do niego e-mail z linkiem do płatności lub (jeżeli ktoś z listy “zapisani” rezygnuje już po opłaceniu wydarzenia) podmienia osoby na liście, a rezygnujący rozlicza się z tym, który wskakuje za niego.  

Oznacza to również, że zwroty będziemy robić w wyjątkowych przypadkach - na przykład odwołania wydarzeń z przyczyn leżących po stronie organizatora. Zwroty te będą pomniejszone o prowizję systemu szybkich płatności (1,7%). Dlatego też w przypadku wydarzeń, dla których wpisowe będzie wysokie (np. wyjazd narciarski w Alpy - 320 zł zaliczki), wpłaty będziemy zbierać raczej tradycyjnymi przelewami.