Ubezpieczenie NNW
Wszyscy członkowie Klubu Wysokogórskiego Kraków są ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków osób uczestniczących w kulturze fizycznej „PZU SPORT”.
Nr polisy: 1036476541, Suma ubezpieczenia: 10 000, 00 zł.
Jeżeli jesteś aktywnym członkiem KW i uległeś wypadkowi podczas aktywności wspinaczkowej/narciarskiej/jaskiniowej bądź też jesteś uczestnikiem:
– naszego kursu,
– zawodów/imprez, które organizujemy
i uległeś wypadkowi podczas trwania kursu/imprezy to celem uzyskania odszkodowania z powyższej polisy musisz przejść kilka kroków.
1. Zgłosić szkodę poprzez stronę/infolinię PZU,
2. Wysłać mail z informacjami o wypadku na biuro@kw.krakow.pl z prośbą o potwierdzenie, że w trakcie wypadku obejmowała Cię nasza polisa.
3. Przesłać otrzymany od nas dokument do PZU wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami.
4. Oczekiwać na rozpatrzenie sprawy przez PZU.
Medicover Sport
Członkowie KW Kraków z opłaconą składką na dany rok mają możliwość skorzystania z oferty Medicover Sport. Szczegółowe informacje są dostępne na wewnętrznych grupach mailingowych.
Regulowanie składek Członkowskich
Składki członkowskie należy opłacać po zalogowaniu się na swoje konto w panelu (https://panel.kw.krakow.pl), wpłaty są automatycznie rejestrowane co znacząco odciąża biuro klubu.
Opłaty członkowskie należy uiszczać do 31 stycznia za dany rok kalendarzowy. Brak wpłaty w wymaganym terminie skutkuje skreśleniem z listy członków.
W wyjątkowych przypadkach składkę można opłacać bezpośrednio przelewem na konto KW Kraków, o zrealizowanym przelewie należy poinformować na adres biuro@kw.krakow.pl
Zapisy na klubowe szkolenia/ doszkalania / wydarzenia
Wszystkie zapisy na wydarzenia obejmujące doszkalania i szkolenia są rejestrowane przez panel klubowy. Cześć z nich jest dostępna dla osób z zewnątrz, a część dedykowana tylko członkom KW Kraków.
Zwyczajowo informacja o startujących zapisach z wskazaniem ich daty i godziny jest udostępniana wcześniej. Z reguły decyduje kolejność zgłoszeń (chyba, że ze względu na specyfikę szkolenia wymagana jest dodatkowa weryfikacja uczestników np. poziom narciarski, poziom wspinaczkowy). Po zapisaniu się otrzymujesz linka do płatności, ustawiony jest limit 24 godzin na dokonanie opłaty (limit może zostać zwiększony jeżeli koordynator szkolenia o tym zdecyduje). Po tym czasie zapis przepada i należy się ponownie zapisać na dane interesujące nas wydarzenie/ doszkalanie/ szkolenie, jednak lądujesz na końcu kolejki.
Jeżeli limit uczestników został wyczerpany zostaje utworzona lista rezerwowa, tutaj żadne płatności nie są wymagane. Zachęcamy do zapisywania się do niej w przypadku interesujących Cię wydarzeń, po pierwsze zdarza się że ktoś z listy głównej z różnych przyczyn rezygnuje i zwalnia się miejsce (które może przypaść wg. kolejności akurat Tobie) po drugie pozwala nam to oszacować które szkolenia cieszą się dużym zainteresowaniem i w miarę możliwości zorganizować kolejny termin.
Kanały komunikacji klubowej
W klubie funkcjonuje kilka kanałów informacji.
1. Dyskusyjne grupy google, główny wewnętrzny kanał informacji, jest dostępny tylko dla członków z opłaconymi składkami.
Dzielą się one na kanał główny (do którego śledzenia zachęcamy każdego członka), podawane są tam informacje istotne dla ogółu społeczności klubowej oraz tematyczne dedykowane funkcjonującym w klubie sekcjom (wspinaczkowej, narciarskiej i taternictwa jaskiniowego), gdzie pojawiają się informacje istotne dla konkretnych grup członków zainteresowanych daną działalnością (np. umawianie na wspinanie, narty, wyjścia do jaskiń).
Po akceptacji zgłoszenia Twój adres powinien być dodany do wybranych grup googlowskich: główna, narciarska i wspinaczkowa), aby zostać dopisanym do grupy jaskiniowej wymagane jest członkostwo w Sekcji Taternictwa Jaskiniowego do której dołączyć mogą tylko osoby z odpowiednimi kwalifikacjami (ukończony kur taternictwa jaskiniowego).
Jeżeli przez jakiś czas nie otrzymujesz maili z interesujących Cię grup od np. kw-krakow@googlegroups.com, to napisz do biuro@kw.krakow.pl, postaramy się wyjaśnić przyczynę.
Po skreśleniu z listy członków następuje usunięcie z grup googlowskich.
2. Media społecznościowe:
a) fanpage na FB
- KW Kraków
- Memoriał Jana Strzeleckiego
- Memoriał Andrzeja Skwirczyńskiego
- Sekcja Narciarstwa Wysokogórskiego
- Sekcja Taternictwa Jaskiniowego
b) fanpage na Instagramie:
- KW Kraków
- Memoriał Jana Strzeleckiego
- Sekcja Narciarstwa Wysokogórskiego
- Sekcja Taternictwa Jaskiniowego
c) Grupy na FB, które są mniej oficjalnym kanałem komunikacji. Aby zostać dodanym do grup musisz być aktywnym członkiem jednak po ustaniu członkostwa, w przeciwieństwie do grup googlowskich, ze względu na specyfikę mediów społecznościowych nie usuwamy z grup.
Na fb są dwie grupy: członkowie KW Kraków i umawianie na wspinanie KW Kraków.
3. Strona www i aplikacja https://panel.kw.krakow.pl
Na stronie www znajdziesz główne informacje o klubie i zasadach jego funkcjonowania.
Aplikacja panel poza obsługą płatności i wydarzeń klubowych daje również wiele innych możliwości w tym m.in. pochwalenia się swoimi przejściami -> mamy zakładkę do ich dodawania (narciarskie jak i wspinaczkowe), można za nie przyznawać tzw. bicki a za największe liczby metrów w sezonie przyznawane są wspinaczkowe lub narciarskie dziki. Pozwala to na zdrową rywalizację wśród członków o pokonane metry (regulamin). Jest to fajna zabawa do uczestnictwa w której zachęcamy każdego członka.
Więcej funkcjonalności można poznać po zalogowaniu się na swoje konto w panelu (biblioteka klubowa, wypożyczalnia czy nie dawno uruchomiona giełda klubowa).
Biblioteka klubowa
W klubie mamy bibliotekę z stale powiększanym zasobem różnorakich przewodników i wybranych pozycji beletrystyki górskiej. Zwrotu w imieniu innego członka klubu może dokonać inna osoba, wypożyczenia w imieniu członka klubu odbywają się tylko po wcześniejszym zgłoszeniu tego faktu przez zainteresowanego.
Wypożyczenia odbywają się przez panel klubowy, tam też znajduje się wykaz pozycji dostępnym w klubie. Jeżeli jakiejś pozycji nie ma dostępnej w bibliotece, możesz dokonać jej zakupu i rozliczyć się z klubem. Warunkiem jest po pierwsze wcześniejsze uzgodnienie tego faktu z biurem klubu, a po drugie dostarczenie zakupionej pozycji wraz z fakturą VAT wystawioną na Klub Wysokogórski Kraków (wszystkie niezbędne dane znajdziesz w zakładce dane klubu).
W bibliotece dostępne są dwa rodzaje pozycji: pierwsze to te które możesz zabrać do domu, drugie to tzw. „czytelnia” – dostępne tylko na miejscu.
Regulamin biblioteki klubowej – dostępny po zalogowaniu się do panelu klubowego
Otwarcie biura klubu
Biuro klubu jest otwarte w każdy roboczy czwartek miesiąca w godzinach 18-20, oraz pierwszy roboczy poniedziałek miesiąca w godzinach 18-20. Dostępność biura klubu w poniedziałki najlepiej potwierdzić wysyłając maila na adres: biuro@kw.krakow.pl
Wypożyczalnia sprzętu
Dla członków klubu dostępna jest również wypożyczalnia sprzętu. Na stanie mamy: raki, czekany, łopaty, sondy lawinowe, detektory lawinowe, Zestaw Crevasse Rescue Kit Petzl, Uforingi czy duże camy (4, 5, 6). Ceny wypożyczenia są bardzo korzystne np. 15 zł za tydzień wypożyczenia detektora Barrywox (wypożyczenia są na 7 dni od czwartku do kolejnego czwartku).
Wypożyczenie sprzętu i opłata za nie odbywa się przez panel klubowy, nie ma możliwości płatności gotówką na miejscu. Zwrotu w imieniu innego członka klubu może dokonać inna osoba, wypożyczenia w imieniu członka klubu odbywają się tylko po wcześniejszym zgłoszeniu tego faktu przez zainteresowanego.
Regulamin wypożyczalni – dostępny po zalogowaniu się do konta w panelu.